? ??????????????Trees? ????? ?????? ???Rating: 3.9 (41 Ratings)??5 Grabs Today. 7526 Total Grabs. ??????Ge
t the Code?? ?? ?????Scotland Isle? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (10 Ratings)??4 Grabs Today. 897 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Spooky Tree? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (22 Ratings)? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Ogos 19, 2009

Aktiviti Senaman Poco-poco Aerobik

PENGENALAN Program Senam Aerobic dan Poco-poco ini diadakan adalah untuk menarik minat golongan dewasa untuk datang ke perpustakaan dan dengan menyertai program ini juga para peserta dapat menjaga kesihatan tubuh badan. Dengan adanya program ini juga dapat memberitahu kepada mereka di perpustakaan ini juga terdapat buku-buku kesihatan dan senaman yang boleh menjadi rujukan mereka.

RASIONAL
Program ini dapat menarik minat peserta untuk datang ke Perpustakaan dan Pusat Perkhidmatan Ilmu Komuniti kerana di Perpustakaan terdapat pelbagai perkara menarik boleh dilakukan selain daripada membaca buku sahaja.
OBJEKTIF
Menarik minat para peserta untuk menjaga kesihatan dan mencari info-info kesihatan dalam intenet melakukan senaman setiap hari.Mereka juga boleh mencari buku-buku mengenai kesihatan dan senaman yang terdapat diperpustakaan ini.Oleh yang demikian dapat menarik para peserta untuk datang ke perpustakaan.

0 ulasan: